Cloud PBX eelised

Cloud PBX eelised

Cloud PBX lahendus võimaldab telefoniliinide kiiret ja mugavat paigaldamist Teie kontorisse, kus on olemas toimiv internetiühendus. Sel moel on kontori telefonide kasutamiseks vajalik ainult internetiühenduse olemasolu – telefone saab kasutada kohe peale telefonide ühendamist internetivõrguga.

Kiire ja mugav virtuaalse IP PBX telefonikeskjaama paigaldus

Keskjaam paigaldatakse LVRTC andmekeskusse ja sellega ühendumine toimub portaali https://centrex.csc.lv kaudu. Meie spetsialist konfigureerib virtuaalse keskjaama ja IP-telefoniliinid vajalike parameetritega ning paigaldab töökohtadele IP-telefonid, mis aitavad kaasa produktiivsema töökeskkonna loomisele.

Mugavalt juhitavad telefoniliinid

Telefonide konfigureerimist, uute kasutajate lisamist ja seadete muutmist on võimalik teostada MobileControli mobiilirakenduse abil ja portaalis https://centrex.csc.lv või helistades meie klienditoe numbrile +3726868088. Administraatoril on ligipääsuõigus kõikide töötajate telefonide seadistustele. On võimalik luua ka individuaalse ligipääsu töötajatele, et neil oleks võimalik oma telefoni seadistusi näha ja muuta.

Uute telefoniliinide lisamine ja telefoninumbri üleviimine teisele töökohale

Uue telefoninumbri lisamiseks tuleb esitada uue numbri lisamise taotlus ja selle rahuldamise järel saate uue telefoniliini seaded ise paika panna.
Kui ettevõtte töötaja soovib kasutada senist telefoninumbrit teisel töökohal, piisab sellest, kui lülitada telefon uuel töökohal ettevõtte internetivõrku.

Integratsioon firma IT süsteemidega

Cloud PBX lahendus on kergesti integreeritav firma erinevate IT süsteemidega. Integratsioon toimub läbi API ning võimaldab, näiteks, registreerida väljuvaid ja sissetulevaid kõnesid CRM või ERP süsteemides.