3CX Call Center

CSC Telecom on firma 3CX plaatinataseme ametlik partner

Ei mingeid möödalastud kõnesid enam — kõnekeskuse väljavõtete eesrindlik süsteem

Ilmselt teavad kõik, kui kallis ja keerulise ülespanekuga on tavaline kõnekeskuse funktsiooniga automaatne telefonikeskjaam. Firma 3CX on seda olukorda muutnud, tulles välja süsteemiga 3CX PRO. See süsteem tagab kõnekeskuse funktsioonid koos kõnejärjekorra ja kõnede reaalajas jälgimisega, nii et ükski kõne ei lähe enam kaduma.

  • Sisse-ehitatud teadetetahvel (wallboard) kõnekeskuse töö reaalajas jälgimiseks
  • Detailsed aruanded liiga pikkade ooteaegade kohta ja kõnejärjekorrast loobumiste kohta
  • Tagasihelistamiste ja SLA teadete statistika
  • Tagasihelistamise funktsioon klientidele, kes ei soovi oodata.

Eesrindlikud kõnejärjekorra strateegiad ja reaalajas statistika

3CX Contact Center tarkvara tagab Teie klientide kvaliteetse teeninduse ja Teie ärieesmärkide 100% saavutamise. Keskmise ja kõige pikema ooteaja, samuti vestluste kõige lühema kestuse jälgimine tagab selle, Teie kõnekeskuse iga klient jääb rahule.

  • Round Robin – kõnede suunamine operaatoritele ringiratast järjestuses
  • Hunt by threes — kõne suunamine kolmele juhuslikkuse alusel valitud (random) operaatorile või kolmele kõige kõrgema prioriteediga (prioritized) operaatorile
  • Tagasihelistamine – klient võib toru ära panna, kuid jääb jätkuvalt kõnejärjekorda. Talle helistatakse tagasi, kui kõnejärjekord temani jõuab.

3CX kõnekeskuse funktsioonid

3CX PRO annab Teile võimaluse igal hetkel operaatorite tööd jälgida. Vastuvõetud kõned, möödalastud kõned, keskmine ooteaeg jne – täielik kontroll kõigi protsesside üle garanteerib Teile kindlustunde, et kõnekeskus töötab nagu kellavärk.

  • Pealtkuulamise funktsioon annab võimaluse kuulata vestlust ilma operaatori ja kliendi teadmata
  • Etteütlemise (suflööri) funktsioon võimaldab õpetada kogenematuid operaatoreid vahetult kõne ajal ja ilma helistaja teadmata
  • Kas operaator ei suuda probleemi lahendada? Kasutage sekkumise funktsiooni, et vestlusesse juurde lülituda.

Features:

Kõnelogi
Kõne suunamine, kui liin on hõivatud või ei vasta
Sissetulevate kõnede numbri järgi tuvastamine (DID)
Automaatvastaja (DR) / IVR
Kõnepost / Ootemuusika
Ettevõtte aadressi (telefoni) raamat
Kõne suunamine
Kõnepostist teavitamine (MWI)
Populaarsete SIP telefonide tugi
Kõne üheaegselt lisa- ja mobiilinumbrile
Automaatne tagasihelistamine, kui liin on hõivatud
SIP trunk liinide / lüüside tugi
Koodeksite tugi (G711, G722, GSM, Speex, ILBC, G729)
FQDN
Busy Lamp Field (BLF)
Kõnede väljavõtted
Kõne ootelepanek / ülevõtmine
Kõnede järjekorrad
Kõnede salvestus, kõnede slavestuste juhtimine
Siseside / piiparside
Klientide BLF näidu seadistus
Sennheiser garnituuri toetamine
Administraatori veebiliides
SIP seadmete automaatne seadistus
Süsteemi reaalajas jälgimine veebiliidese kaudu
Sisse-ehitatud veebiserver
Varundamine ja taastamine ilma vaevata
SBC
VMWare / Hyper V
Graafikujärgne varundamine
Internet trunk liinid eemalasuvate 3CX automaatsete telefonikeskjaamade vahel (bridging)
Graafikujärgne varukoopiatest taastamine
Tõrkekindluse süsteem varundusserveri litsentsiga
Varundamise litsents
Ühendatud suhtluskanalid
Kõneposti e-postile saamine
Kõnede suunamise reeglite seadistamine
Fakside PDF-formaadis e-postile saamine
Integreeritud faksiserver
Kaugsüsteemide ühendamine 3CX Bridge’i kaudu
CallVia3CX
Presence
Laiendatud algoritmid kõnede ootejärjekordadesse jaotamiseks
Laiendatud kõneraportid
Kõnejärjekordade reaalajas statistika
Call back
CRM integratsioon / stsenaariumide keel
SLA hoiatused / aruanded
Android klient
iOS klient
Windows Mobile klient
CTI
Konverentskõnede korraldamine mobiilsideteenuste abonentidega
Kasutajate võimalus seadistada oma lisanumber
Automaatne seadistamine e-posti abil
3CX klienttarkvara juhtimine serveri konsooli kaudu
3CX Tunnel tehnoloogia lihtsaks NAT-st möödaminemiseks
Plug & Play telefonide automaatne ühendamine
Telefonide tarkvara tsentraalne uuendamine
Office 365 (ainult aadressiraamat)
Microsoft Outlook integratsioon
TAPI ja Office 365 integratsioon
Salesforce, Microsoft Dynamics, Microsoft Exchange 2013 / LDAP / ODBC integratsioon
SugarCRM, Exact, Zendesk integratsioon
Freshdesk, act!, Datev integratsioon
Google Contacts integratsioon

Standard

    Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

    Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

    Saime teie päringu kätte!

    Võtame teiega ühendust lähiajal.

    Kõnelogi

    Kõne suunamine, kui liin on hõivatud või ei vasta

    Sissetulevate kõnede numbri järgi tuvastamine (DID)

    Automaatvastaja (DR) / IVR

    Kõnepost / Ootemuusika

    Ettevõtte aadressi (telefoni) raamat

    Kõne suunamine

    Kõnepostist teavitamine (MWI)

    Populaarsete SIP telefonide tugi

    Kõne üheaegselt lisa- ja mobiilinumbrile

    Automaatne tagasihelistamine, kui liin on hõivatud

    SIP trunk liinide / lüüside tugi

    Koodeksite tugi (G711, G722, GSM, Speex, ILBC, G729)

    FQDN

    Busy Lamp Field (BLF)

    Kõnede väljavõtted

    Kõne ootelepanek / ülevõtmine

    Kõnede järjekorrad

    Kõnede salvestus, kõnede slavestuste juhtimine

    Siseside / piiparside

    Klientide BLF näidu seadistus

    Sennheiser garnituuri toetamine

    Administraatori veebiliides

    SIP seadmete automaatne seadistus

    Süsteemi reaalajas jälgimine veebiliidese kaudu

    Sisse-ehitatud veebiserver

    Varundamine ja taastamine ilma vaevata

    SBC

    VMWare / Hyper V

    Graafikujärgne varundamine

    Internet trunk liinid eemalasuvate 3CX automaatsete telefonikeskjaamade vahel (bridging)

    Graafikujärgne varukoopiatest taastamine

    Tõrkekindluse süsteem varundusserveri litsentsiga

    Varundamise litsents

    Ühendatud suhtluskanalid

    Kõneposti e-postile saamine

    Kõnede suunamise reeglite seadistamine

    Fakside PDF-formaadis e-postile saamine

    Integreeritud faksiserver

    Kaugsüsteemide ühendamine 3CX Bridge’i kaudu

    CallVia3CX

    Presence

    Laiendatud algoritmid kõnede ootejärjekordadesse jaotamiseks

    Laiendatud kõneraportid

    Kõnejärjekordade reaalajas statistika

    Call back

    CRM integratsioon / stsenaariumide keel

    SLA hoiatused / aruanded

    Android klient

    iOS klient

    Windows Mobile klient

    CTI

    Konverentskõnede korraldamine mobiilsideteenuste abonentidega

    Kasutajate võimalus seadistada oma lisanumber

    Automaatne seadistamine e-posti abil

    3CX klienttarkvara juhtimine serveri konsooli kaudu

    3CX Tunnel tehnoloogia lihtsaks NAT-st möödaminemiseks

    Plug & Play telefonide automaatne ühendamine

    Telefonide tarkvara tsentraalne uuendamine

    Office 365 (ainult aadressiraamat)

    Microsoft Outlook integratsioon

    TAPI ja Office 365 integratsioon

    Salesforce, Microsoft Dynamics, Microsoft Exchange 2013 / LDAP / ODBC integratsioon

    SugarCRM, Exact, Zendesk integratsioon

    Freshdesk, act!, Datev integratsioon

    Google Contacts integratsioon

    Standard

      Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

      Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

      Saime teie päringu kätte!

      Võtame teiega ühendust lähiajal.

      PRO

        Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

        Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

        Saime teie päringu kätte!

        Võtame teiega ühendust lähiajal.

        Kõnelogi

        Kõne suunamine, kui liin on hõivatud või ei vasta

        Sissetulevate kõnede numbri järgi tuvastamine (DID)

        Automaatvastaja (DR) / IVR

        Kõnepost / Ootemuusika

        Ettevõtte aadressi (telefoni) raamat

        Kõne suunamine

        Kõnepostist teavitamine (MWI)

        Populaarsete SIP telefonide tugi

        Kõne üheaegselt lisa- ja mobiilinumbrile

        Automaatne tagasihelistamine, kui liin on hõivatud

        SIP trunk liinide / lüüside tugi

        Koodeksite tugi (G711, G722, GSM, Speex, ILBC, G729)

        FQDN

        Busy Lamp Field (BLF)

        Kõnede väljavõtted

        Kõne ootelepanek / ülevõtmine

        Kõnede järjekorrad

        Kõnede salvestus, kõnede slavestuste juhtimine

        Siseside / piiparside

        Klientide BLF näidu seadistus

        Sennheiser garnituuri toetamine

        Administraatori veebiliides

        SIP seadmete automaatne seadistus

        Süsteemi reaalajas jälgimine veebiliidese kaudu

        Sisse-ehitatud veebiserver

        Varundamine ja taastamine ilma vaevata

        SBC

        VMWare / Hyper V

        Graafikujärgne varundamine

        Internet trunk liinid eemalasuvate 3CX automaatsete telefonikeskjaamade vahel (bridging)

        Graafikujärgne varukoopiatest taastamine

        Tõrkekindluse süsteem varundusserveri litsentsiga

        Varundamise litsents

        Ühendatud suhtluskanalid

        Kõneposti e-postile saamine

        Kõnede suunamise reeglite seadistamine

        Fakside PDF-formaadis e-postile saamine

        Integreeritud faksiserver

        Kaugsüsteemide ühendamine 3CX Bridge’i kaudu

        CallVia3CX

        Presence

        Laiendatud algoritmid kõnede ootejärjekordadesse jaotamiseks

        Laiendatud kõneraportid

        Kõnejärjekordade reaalajas statistika

        Call back

        CRM integratsioon / stsenaariumide keel

        SLA hoiatused / aruanded

        Android klient

        iOS klient

        Windows Mobile klient

        CTI

        Konverentskõnede korraldamine mobiilsideteenuste abonentidega

        Kasutajate võimalus seadistada oma lisanumber

        Automaatne seadistamine e-posti abil

        3CX klienttarkvara juhtimine serveri konsooli kaudu

        3CX Tunnel tehnoloogia lihtsaks NAT-st möödaminemiseks

        Plug & Play telefonide automaatne ühendamine

        Telefonide tarkvara tsentraalne uuendamine

        Office 365 (ainult aadressiraamat)

        Microsoft Outlook integratsioon

        TAPI ja Office 365 integratsioon

        Salesforce, Microsoft Dynamics, Microsoft Exchange 2013 / LDAP / ODBC integratsioon

        SugarCRM, Exact, Zendesk integratsioon

        Freshdesk, act!, Datev integratsioon

        Google Contacts integratsioon

        PRO

          Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

          Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

          Saime teie päringu kätte!

          Võtame teiega ühendust lähiajal.

          Enterprise

            Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

            Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

            Saime teie päringu kätte!

            Võtame teiega ühendust lähiajal.

            Kõnelogi

            Kõne suunamine, kui liin on hõivatud või ei vasta

            Sissetulevate kõnede numbri järgi tuvastamine (DID)

            Automaatvastaja (DR) / IVR

            Kõnepost / Ootemuusika

            Ettevõtte aadressi (telefoni) raamat

            Kõne suunamine

            Kõnepostist teavitamine (MWI)

            Populaarsete SIP telefonide tugi

            Kõne üheaegselt lisa- ja mobiilinumbrile

            Automaatne tagasihelistamine, kui liin on hõivatud

            SIP trunk liinide / lüüside tugi

            Koodeksite tugi (G711, G722, GSM, Speex, ILBC, G729)

            FQDN

            Busy Lamp Field (BLF)

            Kõnede väljavõtted

            Kõne ootelepanek / ülevõtmine

            Kõnede järjekorrad

            Kõnede salvestus, kõnede slavestuste juhtimine

            Siseside / piiparside

            Klientide BLF näidu seadistus

            Sennheiser garnituuri toetamine

            Administraatori veebiliides

            SIP seadmete automaatne seadistus

            Süsteemi reaalajas jälgimine veebiliidese kaudu

            Sisse-ehitatud veebiserver

            Varundamine ja taastamine ilma vaevata

            SBC

            VMWare / Hyper V

            Graafikujärgne varundamine

            Internet trunk liinid eemalasuvate 3CX automaatsete telefonikeskjaamade vahel (bridging)

            Graafikujärgne varukoopiatest taastamine

            Tõrkekindluse süsteem varundusserveri litsentsiga

            Varundamise litsents

            Ühendatud suhtluskanalid

            Kõneposti e-postile saamine

            Kõnede suunamise reeglite seadistamine

            Fakside PDF-formaadis e-postile saamine

            Integreeritud faksiserver

            Kaugsüsteemide ühendamine 3CX Bridge’i kaudu

            CallVia3CX

            Presence

            Laiendatud algoritmid kõnede ootejärjekordadesse jaotamiseks

            Laiendatud kõneraportid

            Kõnejärjekordade reaalajas statistika

            Call back

            CRM integratsioon / stsenaariumide keel

            SLA hoiatused / aruanded

            Android klient

            iOS klient

            Windows Mobile klient

            CTI

            Konverentskõnede korraldamine mobiilsideteenuste abonentidega

            Kasutajate võimalus seadistada oma lisanumber

            Automaatne seadistamine e-posti abil

            3CX klienttarkvara juhtimine serveri konsooli kaudu

            3CX Tunnel tehnoloogia lihtsaks NAT-st möödaminemiseks

            Plug & Play telefonide automaatne ühendamine

            Telefonide tarkvara tsentraalne uuendamine

            Office 365 (ainult aadressiraamat)

            Microsoft Outlook integratsioon

            TAPI ja Office 365 integratsioon

            Salesforce, Microsoft Dynamics, Microsoft Exchange 2013 / LDAP / ODBC integratsioon

            SugarCRM, Exact, Zendesk integratsioon

            Freshdesk, act!, Datev integratsioon

            Google Contacts integratsioon

            Enterprise

              Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

              Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

              Saime teie päringu kätte!

              Võtame teiega ühendust lähiajal.

              Kasutamise näited

              3CX Helps Ministry of Health Provide Remote Care During Covid-19 Outbreak
              “The project has been very successful and 3CX is very easy to use. We are able to manage the large volume of requests by offering counseling and therapy online. By using the 3CX’s web meeting features our mental health professionals are able to assess the mental health situation of the patient and provide the appropriate counseling/therapy required. Just as if their patients were in front of them.”
              Dr. Kyriakos Platrites, Chief Clinical Psychologist and Head of Special Psychologists Department

              3CX Heals Alliance Healthcare’s Communications
              “We consider the 3CX solution suitable for our needs. 3CX, in addition to reducing costs, has allowed us to connect all our offices as if it were a single reality and gives us the full autonomy of management and configuration. 3CX is simply the best!”
              Graziano Nugnes, I.T. Leader

              Essilor Benelux Has Sights Set on Communications Success in Upgrade to 3CX
              “3CX is a flexible VoIP solution which gives our organization a big advantage on our competition. Our employees now have the ability to carry out location independent work, boosting productivity and increasing the possibilities when it comes to the growth of the company.”
              Antoon Makay, Network Telecommunications Manager

              3CX Treats Raphael Hospital’s Ailing Telephony System
              “We’ve been spending a small fortune on a monthly basis for a phone system that lacked the functionalities necessary to maintain our position as a market leading provider. When looking at 3CX, it was partly cost, partly functionality, but a perfect fit.”
              Jack Wise, Business and Communications Lead

              3CX Provides High Quality and Cost Effective Communications to Knights of Colombus
              “Ease of setup, maintenance and reliability were all requirements since everyone managing the infrastructure volunteers their time to do so. Smartphone support was also critical, since everyone in the organization is virtual and does not reside in a central office.”
              Bob Kane, Communications Director and Past Grand Knight

              3CX Connects up Avante Care and Support Team
              “3CX is a great business phone system it does everything you could possibly want at an extremely competitive price. The support services are great and the user guides available are outstanding. The best thing about 3CX is that it is a software you can install on a standard PC and have a basic phone system working within hours.”
              Carl Vivash, IT Manager