Rekvisiidid:
OÜ CSC Telecom Estonia
Reg.nr.: 14422354
KMKR: EE102050660
Väike-Paala tn 1, Tallinn, Harjumaa, 11415
Swedbank, IBAN: EE622200221068854967
CSC TELECOM tegutseb Eesti telekommunikatsiooni turul juba enam kui 20 aastat. Meie kogemus ja tehnoloogiad võimaldavad pakkuda äriklientidele kvaliteetseid ja kaasaegseid lahendusi, mis parandavad kommunikatsiooni ettevõtte ja klientide vahel ning samuti lihtsustavad firma igapäevast tööd.
CSC TELECOM omandas 2020 aasta lõpus Levikom Eesti OÜ-le kuuluva IT-äri. Selle ostu tulemusena on CSC Telecom omandanud täiendava kliendiportfelli, tugeva kompetentsuse äriklientidele IT-teenuste pakkumisel ning samuti kvalifitseeritud ja kogenud IT-meeskonna.
OÜ CSC Telecom Estonia teenuste üldtingimused
MISSIOON
Tagada kvaliteetset sidet ettevõtte ja klientide vahel.
CSC TELECOM missiooniks on luua oma klientidele efektiivseid ja usaldusväärseid telekommunikatsioonilahendusi. Anname endast parima, et ennetada ja rahuldada klientide praegusi ja tulevasi vajadusi, investeerides võrgulahendustesse ja pakkudes erinevaid tooteid ja teenuseid.
STRATEEGILINE VISIOON
Panustada telekommunikatsioonilahenduste arendamisse globaalses mastaabis.
CSC TELECOM üritab alati parandada oma telekommunikatsiooniteenuste kvaliteeti. Oleme kogenud usaldusväärne ettevõte, pikaajalise töökogemusega Baltimaades ning jagame oma kogemust hea meelega partnerite ja klientidega. Suhtume iga probleemi lahendamisse vastutustundlikult. Meie eesmärgiks on pakkuda kõikidele klientidele igapäevases kommunikatsioonis maksimaalset mugavust.
VÄÄRTUSED
Areng
Selleks, et ajaga kaasas käia ning luua aktuaalseid telekommunikatsioonilahendusi äri jaoks, täiustame ja kaasajastame pakutavaid teenuseid pidevalt.
Töökindlus
Pakume stabiilseid ja kvaliteetseid teenuseid, uusimaid tehnoloogilisi lahendusi ja kõrgetasemelist klienditeenindust.
Kättesaadavus
Oleme oma klientidele alati kättesaadavad. Vastame viivitamatult päringutele, aitame oma kliente ja jagame nendega oma teadmisi.
Tootlikkus
Toetame selliseid telekommunikatsioonilahendusi, mis parandavad suhtluse kvaliteeti ja töökeskkonda ning pakuvad kõrgetasemelist klienditeenindust.