CSC Telecom on firma 3CX plaatinataseme ametlik partner
Ei mingeid möödalastud kõnesid enam — kõnede väljavõtete eesrindlik süsteem
Ilmselt teavad kõik, kui kallis ja keerulise ülespanekuga on tavaline kõnekeskuse funktsiooniga automaatne telefonikeskjaam. Firma 3CX on seda olukorda muutnud, tulles välja süsteemiga 3CX PRO. See süsteem tagab kõnejärjekorra ja kõnede reaalajas jälgimist, nii et ükski kõne ei lähe enam kaduma.
- Sisse-ehitatud teadetetahvel (wallboard) telefonikeskjaama töö reaalajas jälgimiseks
- Detailsed aruanded liiga pikkade ooteaegade kohta ja kõnejärjekorrast loobumiste kohta
- Tagasihelistamiste ja SLA teadete statistika
- Tagasihelistamise funktsioon klientidele, kes ei soovi oodata.
Eesrindlikud kõnejärjekorra strateegiad ja reaalajas statistika
3CX VoIP Telefonikeskjaama tarkvara tagab Teie klientide kvaliteetse teeninduse ja Teie ärieesmärkide 100% saavutamise. Keskmise ja kõige pikema ooteaja, samuti vestluste kõige lühema kestuse jälgimine tagab selle, Teie kõnekeskuse iga klient jääb rahule.
- Round Robin – kõnede suunamine operaatoritele ringiratast järjestuses
- Hunt by threes — kõne suunamine kolmele juhuslikkuse alusel valitud (random) operaatorile või kolmele kõige kõrgema prioriteediga (prioritized) operaatorile
- Tagasihelistamine – klient võib toru ära panna, kuid jääb jätkuvalt kõnejärjekorda. Talle helistatakse tagasi, kui kõnejärjekord temani jõuab.
3CX VoIP Telefonikeskjaama funktsioonid
3CX PRO annab Teile võimaluse igal hetkel operaatorite tööd jälgida. Vastuvõetud kõned, möödalastud kõned, keskmine ooteaeg jne – täielik kontroll kõigi protsesside üle garanteerib Teile kindlustunde, et kõnekeskus töötab nagu kellavärk.
- Pealtkuulamise funktsioon annab võimaluse kuulata vestlust ilma operaatori ja kliendi teadmata
- Etteütlemise (suflööri) funktsioon võimaldab õpetada kogenematuid operaatoreid vahetult kõne ajal ja ilma helistaja teadmata
- Kas operaator ei suuda probleemi lahendada? Kasutage sekkumise funktsiooni, et vestlusesse juurde lülituda.