Cloud PBX ja CRM liidestus
Liitumistasu: € 50,00
Seotud teenused:
VoIP Äritelefon ja CRM liidestus
VoIP Äritelefon ja CRM liidestus võimaldab jälgida ja hallata kõnesid ja SMS-e läbi CRM-i.

Lūdzu atjauniniet savu pārlūkprogrammu
Jūsu Tīmekļa pārlūks nespēj pilnvērtīgi attēlot šo lapu, jo šī lapa ir būvēta balstoties uz moderniem Tīmekļa standartiem. Lai apskatītu šo lapu, aicinām Jūs izvēlēties kādu no modernajiem Tīmekļa pārlūkiem, kas pieejami zemāk.
Bezmaksas pārlūkprogrammas - visas pārlūkprogrammas nodrošina vienādas pamatfunkcijas un ir viegli lietojamas. Izvēlieties, kuru pārlūkprogrammu vēlaties lejupielādēt:
Cloud PBX ja CRM liidestus
Liitumistasu: € 50,00
VoIP Äritelefon ja CRM liidestus võimaldab jälgida ja hallata kõnesid ja SMS-e läbi CRM-i.
CSC Call Monitori rakendust saab integreerida Pipedrive'iga.
Rakendus jälgib sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid. Neid saab hiljem vaadata Tegevustes.
Bitrix24 | Pipedrive | AmoCRM | HubSpot | Zoho | VTiger* | |
Sissetuleva kõne registreerimine lead-i või kontakti jaoks | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Väljuva kõne registreerimine | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Link kõnesalvestuse failile kõne kommentaari väljas | ✓ | ✓ | ||||
Võimalus kuulata telefonikõned CRМ-is | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ||
SMS-ide mass edastus kontaktidele | ✓ | ✓ | ✓ | |||
SMS-ide saatmine ettevõtte või kontakti kaardist | ✓ | ✓ | ✓ | |||
SMS-ide saatmine lead-i kaardist | ✓ | ✓ |
VoIP Äritelefon ja CRM liidestus on kasulik töövahend, mis parandab Teie ettevõtte töö efektiivsust.
Kõik sissetulevad kõned ja päringud on registreeritud CRM süsteemis. Kõnesalvestused säilivad süsteemis ning vajadusel Te saate neid kuulata. Tänu sellele funktsioonile Te saate kontrollida klienditeeninduse kvaliteedi.
Kõik teie müügijuhtide väljuvad kõned on ka registreeritud CRM-is, mis lihtsustab müügiosakonna töö juhtimist. Väljuvate kõnede salvestused säilivad ka CRM-is. Neid saab kuulata näiteks siis, kui on vaja hinnata müügijuhi tööd või vaadata, kuidas suheldi kliendiga varem.
Kõik sissetulevad ja väljuvad kõned jäävad CRM süsteemi. Seega ei teki rohkem olukorda, kus kõne jääb vastamata või kliendiga ei võeta ühendust õigeaegselt.
Mass SMS sõnumite saatmine on üks tõhusamaid turundusinstrumente. Lühisõnumite saatmisel on sihtrühm kättesaadav igal ajal ja igas kohas. Kasutamise võimalused:
Me kasutame oma ja kolmandate osapoolte küpsiseid, et tagada teie külastuse turvalisus. Lisateavet meie küpsiste poliitika kohta leiate siit. Te saate kõik küpsised heaks kiita, klõpsates “Nõustu kõigiga”, või lükata need tagasi, klõpsates “Lükka tagasi”. Kui veebisaidi kasutaja klõpsab nupule “Tagasilükkamine”, salvestab veebisait kohustuslikud küpsised, mis on vajalikud veebisaidi toimimiseks ja mille jaoks ei ole vaja kasutaja nõusolekut.
Kohustuslikud küpsised pakuvad veebisaidi põhifunktsioone, nagu sisselogimine ja kontohaldus. Ilma kohustuslike küpsisteta ei saa veebilehte korralikult kasutada.
Eesmärk:
Analüütilisi küpsiseid kasutatakse selleks, et näha, kuidas külastajad veebilehte kasutavad, näiteks analüütilised küpsised. Neid küpsiseid ei saa kasutada konkreetse külastaja otseseks tuvastamiseks.
Eesmärk: