Cloud PBX ja CRM liidestus

Cloud PBX ja CRM liidestus

€ 70,00/kuu

Liitumistasu: € 50,00

Спасибо, что интересуетесь нашими услугами!

Пожалуйста, оставьте свой номер телефона или адрес электронной почты и в течении 1 рабочего дня с Вами свяжется руководитель проекта!

Заявка получена!

Руководитель проекта свяжется с Вами в ближайшее время.

Seotud teenused:

CLOUD PBX ja CRM liidestus

Cloud PBX ja CRM liidestus võimaldab jälgida ja hallata kõnesid ja SMS-e läbi CRM-i.

Integratsioon Pipedrive´iga

CSC Call Monitori rakendust saab integreerida Pipedrive'iga.

Rakendus jälgib sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid. Neid saab hiljem vaadata Tegevustes.

Bitrix24PipedriveAmoCRMHubSpotZohoVTiger*
Sissetuleva kõne registreerimine lead'i või kontati puhul
Väljuva kõne registreerimine
Link kõnesalvestusele, mis asub kõne kommentaari väljas
Võimalus kuulata kõnet CRM-is
Mass sms-ide saatmine kontaktidele
SMS-ide saatmine ettevõtte või kontakti kaardist
SMS-ide saatmine lead'i kaardist
*box versioon

Liidestuse kasutamise näited

Cloud PBX ja CRM liidestus on kasulik töövahend, mis parandab Teie ettevõtte töö efektiivsust.

1. Sissetuleva kõne registreerimine

Kõik sissetulevad kõned ja päringud on registreeritud CRM süsteemis. Kõnesalvestused säilivad süsteemis ning vajadusel Te saate neid kuulata. Tänu sellele funktsioonile Te saate kontrollida klienditeeninduse kvaliteedi.

2. Väljuva kõne registreerimine

Kõik teie müügijuhtide väljuvad kõned on ka registreeritud CRM-is, mis lihtsustab müügiosakonna töö juhtimist. Väljuvate kõnede salvestused säilivad ka CRM-is. Neid saab kuulata näiteks siis, kui on vaja hinnata müügijuhi tööd või vaadata, kuidas suheldi kliendiga varem.

3. Kõnede nimekirja vaatamise võimalus

Kõik sissetulevad ja väljuvad kõned jäävad CRM süsteemi. Seega ei teki rohkem olukorda, kus kõne jääb vastamata või kliendiga ei võeta ühendust õigeaegselt.

4. Mass SMS sõnumite edastamine kontaktidele

Mass SMS sõnumite saatmine on üks tõhusamaid turundusinstrumente. Lühisõnumite saatmisel on sihtrühm kättesaadav igal ajal ja igas kohas. Kasutamise võimalused:

  • informeerimine uutest teenustest või toodetest
  • meeldetuletus maksmata arvest
  • teavitamine müügikampaaniast või allahindlusest
  • kliendi õnnitlemine sünnipäeva puhul