VoIP Äritelefon ja CRM liidestus

Cloud PBX ja CRM liidestus

€ 70,00 /kuu

Liitumistasu: € 50,00

    Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

    Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

    Saime teie päringu kätte!

    Võtame teiega ühendust lähiajal.

    Seotud teenused:

    VoIP Äritelefon ja CRM liidestus

    VoIP Äritelefon ja CRM liidestus võimaldab jälgida ja hallata kõnesid ja SMS-e läbi CRM-i.

    Integratsioon Pipedrive´iga

    CSC Call Monitori rakendust saab integreerida Pipedrive'iga.

    Rakendus jälgib sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid. Neid saab hiljem vaadata Tegevustes.

    Bitrix24PipedriveAmoCRMHubSpotZohoVTiger*
    Sissetuleva kõne registreerimine lead-i või kontakti jaoks
    Väljuva kõne registreerimine
    Link kõnesalvestuse failile kõne kommentaari väljas
    Võimalus kuulata telefonikõned CRМ-is
    SMS-ide mass edastus kontaktidele
    SMS-ide saatmine ettevõtte või kontakti kaardist
    SMS-ide saatmine lead-i kaardist
    *box versioon

    Liidestuse kasutamise näited

    VoIP Äritelefon ja CRM liidestus on kasulik töövahend, mis parandab Teie ettevõtte töö efektiivsust.

    1. Sissetuleva kõne registreerimine

    Kõik sissetulevad kõned ja päringud on registreeritud CRM süsteemis. Kõnesalvestused säilivad süsteemis ning vajadusel Te saate neid kuulata. Tänu sellele funktsioonile Te saate kontrollida klienditeeninduse kvaliteedi.

    2. Väljuva kõne registreerimine

    Kõik teie müügijuhtide väljuvad kõned on ka registreeritud CRM-is, mis lihtsustab müügiosakonna töö juhtimist. Väljuvate kõnede salvestused säilivad ka CRM-is. Neid saab kuulata näiteks siis, kui on vaja hinnata müügijuhi tööd või vaadata, kuidas suheldi kliendiga varem.

    3. Kõnede nimekirja vaatamise võimalus

    Kõik sissetulevad ja väljuvad kõned jäävad CRM süsteemi. Seega ei teki rohkem olukorda, kus kõne jääb vastamata või kliendiga ei võeta ühendust õigeaegselt.

    4. Mass SMS sõnumite edastamine kontaktidele

    Mass SMS sõnumite saatmine on üks tõhusamaid turundusinstrumente. Lühisõnumite saatmisel on sihtrühm kättesaadav igal ajal ja igas kohas. Kasutamise võimalused:

    • informeerimine uutest teenustest või toodetest
    • meeldetuletus maksmata arvest
    • teavitamine müügikampaaniast või allahindlusest
    • kliendi õnnitlemine sünnipäeva puhul