"telefoniliinide ja kasutajate arvu saab suurendada või vähendada vastavalt firma vajadustele.."
FUNKTSIONAALSUS
- Lühinumbrid
- Kõnede ümbersuunamine
- Telefoniside juhtimine veebikeskkonnas
- Mobile- and desktopcontrol
- Ettevõtte telefoniraamat
- Paralleelkõne
- Kõnede arvestus
- Kõnede järjestamine
- Kõnepost
- Konverentskõned
- IVR
Seotud teenused
KAASAEGNE VIRTUAALNE TELEFONIKESKJAAM
Puudub vajadus seadmete, serverite ja keskjaamade paigaldamiseks kontorisse. IP-telefonide paigaldamiseks piisab nende ühendamisest internetikaabli kaudu. Lahendus sobib ka ettevõtetele, kes kasutavad ainult mobiilset sidet – sellisel juhul on võimalik kasutada sissetulevate kõnede jaotamise teenust.
TÖÖVILJAKUSE PARANEMINE
Kasutades VoIP Äritelefon ja CRM integreeritud süsteemi, on ettevõttel võimalus statistilisi andmeid koguda ja analüüsida. Salvestage kliendikõnesid telemarketingi tulemuste parandamiseks, uute töötajate tundmaõppimiseks ning ettevõtte tööprotsesside kontrollimiseks. Kasutage fakside saamiseks ja saatmiseks e-posti.
INDIVIDUAALNE LAHENDUS SÕLTUVALT ETTEVÕTTE TEGEVUSALAST
IP-telefoniliinid võimaldavad pakkuda individuaalseid sidelahendusi, mis arvestavad ettevõtte tegevusalaga ja kindla töötaja vajadustega, optimeerides sellega töökeskkonda ja kiirendades tööülesannete täitmist. Jagage telefonikõnesid töötajate vahel, salvestage vajalikud kõned, kasutage häälsõnumeid ja teisi IP-telefonide funktsioone.
STATISTIKA JA TÄPNE TEAVE KLIENDITÖÖST
Kõnede statistika võimaldab hinnata klienditööle kuluvat aega ja kliendisuhtluse sihipärasust ja otstarbekust. Saadud teavet saab kasutada müügiosakonna töö planeerimiseks ja ressursside mõistlikumaks jaotamiseks.
LAUATELEFONIDE, MOBIILTELEFONIDE JA ARVUTI ÜHENDAMINE ÜHTSESSE SÜSTEEMI
VoIP Äritelefon rakenduste MobileControl ja DеsktopControl abil on võimalik lauatelefoni numbrilt helistada kasutades mobiiltelefoni või arvutit. Kasutage kõikides seadmetes üht ettevõtte telefoniraamatut, seadistage paralleelkõned nii laua- kui mobiiltelefonile ja helistage läbi arvuti, kui telefoni pole käepärast.
KÕNEDE SALVESTAMINE
Salvestage ja analüüsige telefonikõnesid klienditeeninduse kvaliteedi parandamiseks ja õppige tundma ettevõtte uute ja olemasolevate töötajate tööstiili. Kõnesalvestusi saab kasutada ka argumentidena võimalike vaidlusküsimuste lahendamisel.
KVALITEET JA USALDUSVÄÄRSUS
Andmeserverid asuvad LVRTC kaitstud andmekeskuses, mis tagab teenuste turvalisuse ja katkematuse. CSC Telecom vastutab teenusepakkujana täielikult VoIP Äritelefon turvalisuse eest. CSC Telecom pakub kvaliteetset IP-telefonide lahendust, mida kaitseb АCME Packeti sessiooni piirikontroller.