Motion: kontaktkeskuse lahendus

CSC TELECOM on XCALLY ametlik partner

ÜHTNE KLIENDITEENINDUSE LAHENDUS

CSC Telecom kontaktkeskuse lahendus annab Teile unikaalse platvormi klientidega suhtlemiseks – see on mitmekülgne ja tõhus lahendus, mis tagab ideaalse kliendisuhtluse.

Saate meelitada ligi uusi kliente, kasutades kaasaegseid suhtlusviise: telefonikõned, veebivestlused, e-post ja sotsiaalvõrgud kõik ühel ühtsel platvormil. Hinnake eeliseid, mille annavad Teile laiendatud kontaktihaldus ja kergesti häälestatav IVR lahendus.

Kindlustage oma kõnekeskusele vajalik funktsionaalsus! Avatud kanali lahendus Open Channel võimaldab integreerida uude lahendusse olemasolevad suhtlusviisid, näiteks sotsiaalvõrgud, meili-listid, videolahendused jm.

KINDLUSTAGE ENDALE PARIM OPERAATORI JA KLIENDI VAHELINE SUHTLUS

Operaator, töötades mugava veebiliidesega, saab klientidelt teateid, mis tulevad veebisaidi vestlus-äpist, ettevõtte e-posti kaudu, sotsiaalvõrkudest ja telefonitsi. Operaatorid saavad ühtse juurdepääsu oma staatustele ja ülesannetele, kasutades tarkvara Unified Agent
Desktop bar.

Kogu kliendisuhtlus salvestatakse automaatselt CRM süsteemis. See annab Teile teavet klientide poolt kõige sagedamini kasutatavate suhtluskanalite kohta, aga ka tagasiside kiiruse kohta.

Features:

Voice Channel
IVR Designer
Call Recording
Whispe and Barge-in
Analytics and reporting
API
Contact Managment
SMS Channel
Chat Channel
Mail Channel
Open Channel
Fax Channel
Dialer
JScripty

DIALER

€ 31 /litsents

    Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

    Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

    Saime teie päringu kätte!

    Võtame teiega ühendust lähiajal.

    Voice Channel

    IVR Designer

    Call Recording

    Whispe and Barge-in

    Analytics and reporting

    API

    Contact Managment

    SMS Channel

    Chat Channel

    Mail Channel

    Open Channel

    Fax Channel

    Dialer

    JScripty

    DIALER

    € 31 /litsents

      Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

      Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

      Saime teie päringu kätte!

      Võtame teiega ühendust lähiajal.

      GOLD

      € 31 /litsents

        Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

        Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

        Saime teie päringu kätte!

        Võtame teiega ühendust lähiajal.

        Voice Channel

        IVR Designer

        Call Recording

        Whispe and Barge-in

        Analytics and reporting

        API

        Contact Managment

        SMS Channel

        Chat Channel

        Mail Channel

        Open Channel

        Fax Channel

        Dialer

        JScripty

        GOLD

        € 31 /litsents

          Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

          Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

          Saime teie päringu kätte!

          Võtame teiega ühendust lähiajal.

          ULTIMATE

          € 41 /litsents

            Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

            Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

            Saime teie päringu kätte!

            Võtame teiega ühendust lähiajal.

            Voice Channel

            IVR Designer

            Call Recording

            Whispe and Barge-in

            Analytics and reporting

            API

            Contact Managment

            SMS Channel

            Chat Channel

            Mail Channel

            Open Channel

            Fax Channel

            Dialer

            JScripty

            ULTIMATE

            € 41 /litsents

              Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

              Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

              Saime teie päringu kätte!

              Võtame teiega ühendust lähiajal.

              SÜSTEEMI KASUTUSMUGAVUS JA KVALITEETSUS

              Administraatorid saavad jälgida klienditeeninduse kvaliteeti ja tulemusi, kasutades veebipõhise jälgimise tarkvara Real Time Wallboard Dashboard Designer.

              Asünkroonne siderežiim tagab süsteemi kasutusmugavuse ja valiteetsuse.

              CSC Telecom lahendus tagatakse eraldi serveris, virtuaalses masinas või pilves, integreerides selle SIP trunk või PSTN liiniga. Hinnad sõltuvad lahendusest ning hõlmavad abonenttasu või ühekordset litsentsitasu, sõltuvalt agentide arvust.