Leidke uusi kliente ning arendage suhteid olemasolevatega, kasutades mugavat tehingute, kõnede, päringute ja kontaktide statistikat.

CRM – LAHENDUS KLIENDISUHETE HALDUSEKS

CRM lahendus firmalt CSC Telecom annab kliendihalduseks ühtse platvormi. 

Meelitage ligi uusi kliente ja arendage olemasolevaid kliendisuhteid kasutades mugavat statistikat tehingute, kõnede, päringute ja sissetulevate teadete kohta. Hoidke dokumente, kirjavahetust ja kõnede ajalugu ühes kohas. Saage aruandeid müügiosakonna tööst ja selle kvaliteedist.

MILLISED ÜLESANDED CRM LAHENDAB?

  • Äriprotsesside automatiseerimine
  • Kliendiandmete haldus
  • Müügi juhtimine
  • Turunduse juhtimine
  • Tööaja haldus
  • Dokumendihalduse automatiseerimine
  • Ettevõttesisese suhtluse optimeerimine
  • CRM-süsteemi statistilised funktsioonid

KINDLUSTAGE ARUANDLUS

Mis juhtub, kui müügiosakond töötab ilma aruandluseta? Iga müügijuht töötab nii, nagu talle mugavam on, korraldab kõnede registreerimist ja muid kliendisuhtluse aspekte enda nägemuse järgi: kes paberil, kes Exceli tabelites, kes aga ei pea oma töö dokumenteerimist üldse vajalikuks.

Samuti jäävad dokumenteerimata sissetulevad kõned või veebisaidi teed uutest tellijatest. Aga kas müügiosakond töötab tõhusalt, kas kõigi sissetulevate potentsiaalsete ostjatega tegeldakse, kas olemasolevate kontaktidega ka midagi tehakse – see kõik jääb teadmata.

Lisaks võib töötaja vallandamisel või haigestumisel juhtuda, et firma jääb ilma kõigist tema lõpetamata läbirääkimistest ja kontaktidest – ka see on müügiosakonna hea töö tagamisel ebasoovitatav.

Väljapääs sellest olukorrast on kliendisuhete halduse automatiseerimine ja standardiseerimine, st CRM süsteemi elluviimine.

Bitrix24 finktsionaalsus ja hinnad

Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

Saime teie päringu kätte!

Võtame teiega ühendust lähiajal.