Leidke uusi kliente ning arendage suhteid olemasolevatega, kasutades mugavat tehingute, kõnede, päringute ja kontaktide statistikat.
CRM – LAHENDUS KLIENDISUHETE HALDUSEKS
CRM lahendus firmalt CSC Telecom annab kliendihalduseks ühtse platvormi.
Meelitage ligi uusi kliente ja arendage olemasolevaid kliendisuhteid kasutades mugavat statistikat tehingute, kõnede, päringute ja sissetulevate teadete kohta. Hoidke dokumente, kirjavahetust ja kõnede ajalugu ühes kohas. Saage aruandeid müügiosakonna tööst ja selle kvaliteedist.
MILLISED ÜLESANDED CRM LAHENDAB?
- Äriprotsesside automatiseerimine
- Kliendiandmete haldus
- Müügi juhtimine
- Turunduse juhtimine
- Tööaja haldus
- Dokumendihalduse automatiseerimine
- Ettevõttesisese suhtluse optimeerimine
- CRM-süsteemi statistilised funktsioonid