Xcally: kontaktkeskuse lahendus

CSC TELECOM on XCALLY ametlik partner

ÜHTNE KLIENDITEENINDUSE LAHENDUS

CSC Telecom kontaktkeskuse lahendus annab Teile unikaalse platvormi klientidega suhtlemiseks – see on mitmekülgne ja tõhus lahendus, mis tagab ideaalse kliendisuhtluse.

Saate meelitada ligi uusi kliente, kasutades kaasaegseid suhtlusviise: telefonikõned, veebivestlused, e-post ja sotsiaalvõrgud kõik ühel ühtsel platvormil. Hinnake eeliseid, mille annavad Teile laiendatud kontaktihaldus ja kergesti häälestatav IVR lahendus.

Kindlustage oma kõnekeskusele vajalik funktsionaalsus! Avatud kanali lahendus Open Channel võimaldab integreerida uude lahendusse olemasolevad suhtlusviisid, näiteks sotsiaalvõrgud, meili-listid, videolahendused jm.

KINDLUSTAGE ENDALE PARIM OPERAATORI JA KLIENDI VAHELINE SUHTLUS

Operaator, töötades mugava veebiliidesega, saab klientidelt teateid, mis tulevad veebisaidi vestlus-äpist, ettevõtte e-posti kaudu, sotsiaalvõrkudest ja telefonitsi. Operaatorid saavad ühtse juurdepääsu oma staatustele ja ülesannetele, kasutades tarkvara Unified Agent
Desktop bar.

Kogu kliendisuhtlus salvestatakse automaatselt CRM süsteemis. See annab Teile teavet klientide poolt kõige sagedamini kasutatavate suhtluskanalite kohta, aga ka tagasiside kiiruse kohta.

Funktsioonid:

Häälekanal
IVR disainer
Kõnede salvestamine
Whispe and Barge-in
Analüütika ja aruandlus
API
Kontaktide haldus
SMS kanal
Vestluskanal
Meili kanal
Avatud kanal
Faksikanal
Dialer
JScripty

DIALER

    Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

    Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

    Saime teie päringu kätte!

    Võtame teiega ühendust lähiajal.

    Häälekanal

    IVR disainer

    Kõnede salvestamine

    Whispe and Barge-in

    Analüütika ja aruandlus

    API

    Kontaktide haldus

    SMS kanal

    Vestluskanal

    Meili kanal

    Avatud kanal

    Faksikanal

    Dialer

    JScripty

    DIALER

      Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

      Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

      Saime teie päringu kätte!

      Võtame teiega ühendust lähiajal.

      GOLD

        Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

        Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

        Saime teie päringu kätte!

        Võtame teiega ühendust lähiajal.

        Häälekanal

        IVR disainer

        Kõnede salvestamine

        Whispe and Barge-in

        Analüütika ja aruandlus

        API

        Kontaktide haldus

        SMS kanal

        Vestluskanal

        Meili kanal

        Avatud kanal

        Faksikanal

        Dialer

        JScripty

        GOLD

          Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

          Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

          Saime teie päringu kätte!

          Võtame teiega ühendust lähiajal.

          ULTIMATE

            Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

            Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

            Saime teie päringu kätte!

            Võtame teiega ühendust lähiajal.

            Häälekanal

            IVR disainer

            Kõnede salvestamine

            Whispe and Barge-in

            Analüütika ja aruandlus

            API

            Kontaktide haldus

            SMS kanal

            Vestluskanal

            Meili kanal

            Avatud kanal

            Faksikanal

            Dialer

            JScripty

            ULTIMATE

              Täname, et tunnete huvi meie teenuste vastu!

              Palun jätke oma telefoninumber või e-mail. Võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

              Saime teie päringu kätte!

              Võtame teiega ühendust lähiajal.

              SÜSTEEMI KASUTUSMUGAVUS JA KVALITEETSUS

              Administraatorid saavad jälgida klienditeeninduse kvaliteeti ja tulemusi, kasutades veebipõhise jälgimise tarkvara Real Time Wallboard Dashboard Designer.

              Asünkroonne siderežiim tagab süsteemi kasutusmugavuse ja valiteetsuse.

              CSC Telecom lahendus tagatakse eraldi serveris, virtuaalses masinas või pilves, integreerides selle SIP trunk või PSTN liiniga. Hinnad sõltuvad lahendusest ning hõlmavad abonenttasu või ühekordset litsentsitasu, sõltuvalt agentide arvust.